Lama sudah aku tidak meng'update' blog ini dengan gambar-gambar aku sendiri. Sejak bermulanya persekolahan tempoh hari, aku tidak mempunyai masa yang cukup untuk mengambil dan mencuba sesuatu yang baru. Jadi, aku mencuri sedikit waktu dari waktu tidurku sekitar lewat tengah malam untuk melakukan latihan dalam pembikinan HDR (macam la teror sangat).

Rupe-rupenyer dah banyak juga gambar yang telah aku ambil sepanjang kehidupanku bersama D5000 walaupun usia kami belum lagi mencecah setahun. Daripada banyak2 gambar yang diambil, hanya 10 persen jer yang boleh dikatakan memuaskan hati aku sendiri (bajet pro)....huhu...

Gambar kat bawah ni adalah gambar yang diambil di Alamanda Putrajaya. Aku berada di tingkat 2 pada waktu tu. Aku pun amik la gambar seperti di bawah ini. Kalau ade paper komen yang tak memuaskan hati tu, boleh la komen...sebab aku pun suke dikomen...