Pada waktu pagi, tidak lain dan tidak bukan, segera melakukan solat subuh. Aku bercadang mahu tidur untuk seketika. Dalam waktu aku menyiapkan ruang beradu, aku telah terpaling ke arah luar tingkap dan mendapati keindahan matahari kekuningan sedang menunggu ku di luar. Aku segera mencapai peralatan yang perlu untuk mengejar keindahan itu. Tetapi malangnya, aku terlewat ke tempat kejadian kerana matahari sudah pun meninggalkan keindahan itu. Apa yang aku sempat rakamkan untuk pagi ini ialah hanyalah beberapa keping foto yang dikenekan suntingan minor padanya. Sudilah melihatnya dengan perasaan yang terbuka.


From Parit 3 Sg Besar


Model: NIKON D5000
ISO: 160
Exposure: 1/10 sec
Aperture: 8.0
Focal Length: 18mm



From Parit 3 Sg Besar


Model: NIKON D5000
ISO: 160
Exposure: 1/4 sec
Aperture: 9.0
Focal Length: 18mm



From Parit 3 Sg Besar


Model: NIKON D5000
ISO: 160
Exposure: 1/4 sec
Aperture: 8.0
Focal Length: 55mm



From Parit 3 Sg Besar


Model: NIKON D5000
ISO: 160
Exposure: 1/4 sec
Aperture: 8.0
Focal Length: 45mm