.........Roses are Forever........


Pameran pelbagai bunga dan tumbuh-tumbuhan menjadi tumpuan pada bulan Julai ini kerana di Putrajaya pada minggu lepas telah berlansungnya Putrajaya Flower Garden Festivel yang dikenali sebagai Floria.

Floria kali merupakan kenangan pertama aku. Perasaan gembira dan teruja apabila melihat bunga yang pelbagai jenis yang menarik. Tidak kurang juga kepada pengunjung yang hadir pada hari tersebut memeriahkan lagi suasana. Apabila aku jejakkan kaki di pintu masuk, aku melihat eolah-olah peperangan DSLR dan kamera kompak sedang berlaku...hehe...Sangat ramai manusia yang memegang kamera...

Apa-apa pun... Floria kali ini memang best sebab dah 2 kali aku datang floria dalam bulan ni...Lawatan pertama aku tidak berpuas hati dengan foto yang diambil...lawatan kedua dengan hasrat untuk repeat...tetapi tu jer la yang termampu...hehe...